three old drawings

Åker iväg idag, i ungefär tre dagar. Vet inte om jag kommer ha tillgång till internet, vi får se. Ska försöka teckna jättemycket, har med mig typ alla mina pennor, haha. Pepp! Nejmen, om jag inte har internet så kommer ni få massa bilder när jag kommer hem, kommer ju ha med mig kameran. Ha det så bra, annars hörs vi när jag kommer hem, på söndagkväll. ♥

I'm going away today, for about three days. I don't know if I will have access to internet, we'll see. Hopefully I will draw much, I have like almost all my pencils with me, haha. If I don't have internet I will upload alot of pictures when I get home, because I will bring my camera with me. Have a good time, otherwise we'll speak when I get home, on Sundaynight. ♥



(this one I drew directly from a picture I found on weheartit. All credit to the rightful artist)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Teckningen i mitten, dör lite. Himla fin. <3

2012-01-05 @ 14:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0