some answers.

Om ni garanterat vill ha svar på er kommentar måste ni antingen länka en blogg eller skriva en e-mail adress. Det funkar ju inte för mig att svara annars, vilket är väldigt synd då jag mer än gärna svarar er!

If you want an answer on your comment you have to link a blog or write your e-mail. I can't answer your question if you don't, which is really sad because I'd love to answer all your questions!


♥ Tack! Du använder en Gel Pen till att rita vitt över färg, alltså där du redan färglagt. Perfekt för glans.


♥ Helst inte, men om du länkar och skriver att du ritat av är det väl helt okej. Men somsagt, jag föredrar det inte.


♥ Jag har ingen aktiv tumblr nu :) Detta är någon random persons tumblr.


♥ Det är köpt från ikea, underbart fint! (bought it "on" ikea, it's lovely)


♥ Visst är den! Jag har ingen aning om den finns i Sverige tyvärr.

haha, kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0