manga.

Jag ritade denna för typ ett år sen, kanske mer. Den är riktigt gammal. Snacka om att jag inte var så bra då. Hans hand är ENORM. Hennes hår är helt.. usch. Haha, men somsagt - man lär sig genom att öva.
Skulle inte direkt kalla detta för manga, men nu blev det en sån rubrik helt enkelt. Haha.
Tror att jag ritade av en redan existerande bild, bara för att öva liksom. Det är en väldigt bra sak att göra om man vill utvecklas - att rita av andras konst. Såklart är det fel, men om det bara är för att öva och man inte lägger ut bilden på internet och säger att det är en själv som gjort den så är det okej.
Nu ritade jag lite som jag ville på denna bild så jag tycker det är okej att lägga ut den. Kommer inte ens ihåg om jag verkligen ritade av en bild, men tror absolut inte jag kom på idén själv.
Egentligen gillar jag inte teckningen så mycket (kanske för att den är så gammal?) men jag tyckte att det var bättre än att inte uppdatera alls.

I drew this like one year ago. It's really old, haha. I really wasn't that good back then.. His hand is like REAAALLY big. And her hair.. Haha omg. But - you learn by practice.
I really wouldn't call this manga, but now I did. Haha.
I think I copied a drawing I found online, just for practice. It's a good thing to do if you wanna get better - copy other artists work. Ofcourse it's wrong, but if it's just for practice and you don't put it up online and say that you drew it originally.
I drew as I wanted in this drawing so I think it's okey to put it up here. I actually don't remember if I even copied a picture online, but I know for sure that I didn't come up with this drawing. I really don't like this drawing but I thought it was better then nothing, right?

Kommentarer
Postat av: Valeria

Jag tycker bilden är suverän!

2012-01-12 @ 15:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0