Fattar inte.

Jag förstår inte grejen med folk som bara vill förstöra för andra. Folk som ska kommentera elaka saker bara för att trycka ner andra. Är det inte bättre att strunta i att skriva de där sårande orden och hålla de för sig själv istället?
Hur blir jag gladare av orden "inte så fint, inte för att vara elak". Klart som fan att jag tar illa upp? SKIT I ATT KOMMENTERA ISTÄLLET. Är det så svårt? Ritar du bättre? Vågar du lägga upp det du ritar på internet? Klart jag vet att det är en risk att lägga upp teckningar på internet, jag är inte dum. Men om du inte gillar mina teckningar, skit i att kommentera. Jag blir inte bättre av att du skriver nedlåtande ord, eller hur? Då kan du sluta läsa min blogg istället, jag behöver inga negativa små skitungar som kommenterar anonymt och som inte vågar stå för det de skriver.

En annan sak jag stör mig enormt på är folk som ritar av mina teckningar. Om du verkligen måste rita av så kan du väl iallafall skriva att du ritat av mig, eller hur?! Visst, inspireras så mycket du vill av mig men rita fan inte av direkt och skit i att nämna att du ens inspirerats av mig.

Blir så jävla sur. Det är stunder som dessa som man bara vill sluta blogga och lägga upp de där teckningjävlarna. Jag kan fan lika gärna sluta med att lägga upp teckningar om många bara ska rita av eller skriva nedlåtande kommentarer.
Nej, usch. Nu är jag sur. Gillar du inte det jag gör - LÄS INTE MIN BLOGG. Så lätt är det.

Kommentarer
Postat av: Nellie/kakan

Håller med dej! Jag råkade ut för ett ''kommentarsbråk'' i min gamla blogg om att jagsåg ut som en fjortis för jag ahde ett rosa läppstift på bilden? XD, ta inte åt dig, de e avundsjuka som f'n, jag tycker dina teckningar är SUPERBRA! jag inspereras av dina, emn ritar aldrig av. tack vare dej fick jag mina första promarkers i födelsedagspresent :D

2012-02-29 @ 07:52:23
URL: http://nolipop.blogg.se/
Postat av: ia

Orka att folk säger du är dålig!



Du är så duktig så jag blir ledsen för att jag är så kass! haha

2012-02-29 @ 10:21:13
URL: http://makethemwonder.blogg.se/
Postat av: Loui

Du är så otroligt duktig, Melinda. Låt inte någon trycka ner dig.

2012-02-29 @ 15:16:08
URL: http://louiki.blogg.se/
Postat av: hanna

Jag älskar dina teckningar!!<3 du får inte sluta!!

Om andra kopierar din stil kan du ju bara tänka på att du är så duktig så att du hittat din stil!:)

2012-02-29 @ 15:20:54
Postat av: Alice

Sv: okej , tack för svaret! :)

Sjukt lågt av de som kommenterar elakt!!!

2012-02-29 @ 15:21:22
URL: http://createdbyalice.blogg.se/
Postat av: Alicia

Vet hur du känner dig! Jag har också fått många "hatkommentarer" och har många gånger funderat över att sluta blogga pågrund av det. Men låt det inte tynga ner dig! Sen ska jag bra säga att du är så grymt bra på att rita, skulle typ göra vad som helst för att rita så bra som dig hehe ;) x

2012-02-29 @ 20:24:56
URL: http://nymans.devote.se
Postat av: P

Helt rätt! Blir jätte irriterad på folk som kommenterar någon och sedan skriver "inte för att vara elak". Det är ju en sak att ge kritik och skriva vad man kunnat göra bättre men att bara skriva att det inte är fint är ju bara fegt! Usch för dom! D:

2012-02-29 @ 21:08:21
URL: http://taggibaken.blogg.se/
Postat av: Anna

folk som säger att DU ritar dåligt är nog egentligen väldigt avundsjuka på hur du ritar, tycker det är väldigt dåligt att kommentera så.



ifall man ska säga någon kritik alls så tycker jag det ska vara positiv kritik ;)

inte elaka kommentarer.



själv så äääskar jag hur du ritar!!! :)



2012-02-29 @ 21:54:39
Postat av: Lisa

Åh men det förstår du väl att de som säger något annat än att ritar fantastiskt bara ljuger. En negativ kommentar mot tio positiva? Ingenting. <3

2012-02-29 @ 23:06:53
URL: http://uaminifu.blogg.se/
Postat av: Valeria

Åhhh, herregud. Jävla avundsjuka jävlar! De kan ju inte rita bättre, så de kan inte kriticera dig?

2012-03-01 @ 01:00:51
Postat av: anja

En gång vare en tjej som komenterade att min blogg var den fulaste hon sett, och själv blev jag jättenöjd, sen höll hon på och klagade på oss. Hatar verkligen sånt folk som håller på!!

2012-03-01 @ 15:36:08
URL: http://adaytoremember.bloggplatsen.se
Postat av: Melodyns

Du har gjort några va de bästa teckningarna jag sett. Ta inte åt dig! <3

2012-03-01 @ 17:37:50
Postat av: fröken a

jag håller med alla fina kommentarer ovanför, du är jättebra! kan förstå hur du känner men som sagt låt de inte komma åt dig, de är bara osäkra i sig själva och väldigt avundsjuka på att du är så duktig och söt! you go girl!

2012-03-01 @ 18:44:14
Postat av: Emmelie

mear VERKLIGEN ingenting illa med min kommentar, men man får ta det där när man väljer att skapa en blogg och lägga upp vad man gör dag. självklart håller jag med mig, men om du inte kan leva med konsekvenserna tror jag inte att du borde ha kvar din, förövrigt underbara, blogg.

2012-03-02 @ 21:03:37
Postat av: Tobias aka Umboo88

Helt otroligt häftiga bilder du gjort! Tycker du ska få all cred att ha den begåvningen du fått och för ditt mod att våga lägga upp dem allmänt på din egna blogg! Har många vänner som försökt komma upp i din nivå flera år men inte lyckats, tycker du är helt suverän!! Och till dem som skriver skit i din blogg och inte ens vågar skriva sina egna namn, fyfan känner igen eran fega skit stil, bara för att ni själva någonsin kommer komma upp till denna persons nivå känner ni er osäkra och för att höja er själva så trycker ni ner henne för att få er själva att må bättre, väx upp och uppskatta din medmänniska istället för att försöka fylla ert egna ego! Grymt jobbat med teckningarna, fortsätt för du har en otrolig begåvning!

2012-03-04 @ 12:17:15
Postat av: Hedvig

Hej!

jag tycker du är så sjuktigt duktig på att rita! du är en riktig konstnär! och jag inspireras stort av dig, du är stort sett bäst!

och jag har också varit med om dessa elaka kommentarerna, Jag gör väldigt mycket bloggdesign och fått kommentarer som "inte så fin design faktiskt"

och jag tog jätteilla upp!

tycker att sådana människor som kommebterar taskiga saker anonymt borde tänka om och sluta vara så egoistiska!

2012-03-10 @ 15:06:32
URL: http://viggiking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0