Svaren del 2; (sista)


♥ Jag brukar läsa Cassies, Malins, Kan Dee's, kiwicandy, Matildas, Klaras, Emils (i idol), Julias, Jennys samt så går jag in på era bloggar när ni kommenterar här. Sen är det säkert jättemånga som jag glömt att skriva, ber om ursäkt isånnafall!

♥ Klart jag kan det, dock känns det som att jag har gjort det så himla mycket nuförtiden, haha. Kommer ett inlägg snart med bilder på mitt rum!

HÄR finns en.

♥ Ja, oftast gör jag faktiskt det, haha.. Tycker det går nästan lika bra som dyrt och speciellt papper, men ibland använder jag såklart papper som är gjort för "markers", alltså Promarkers.

♥ Jag är väl runt 1.65 skulle jag tro, lite kortare kanske.. Ingen aning faktiskt, hööhöhööh.

♥ Det beror ju såklart på hur mycket och hur ofta du använder dom. Tyvärr kan jag inte svara på detta, men de håller faktiskt lagom länge.

♥ Oj, ingen aning faktiskt.. Jag ville väl ha någonting att göra om dagarna och dela med mig av mitt liv. I början la jag knappt ut teckningar alls, nu är det nästan det enda jag gör.

♥ Varken dålig eller bra. Lagom. Sjukt snygg men överskattad. Höh. Don't hate me.

♥ Jag färgade i rötterna och tonade resten.

♥ Hos en frisör, därför kan jag inte svara på en fråga som kom upp; Vad hette färgen du färgade med?

♥ Jag tycker faktiskt att jag har bättrat mig sedan jag fick denna fråga. Hoppas ni håller med! Fast jag förstår fortfarande inte varför ni vill se bilder av mig.. Höh. (jag har börjat skriva höh typ hela tiden..)

♥ Jag har alltid gillat att rita sedan jag var liten, men jag gissar på att jag började mer "seriöst" någongång i sjuan kanske? sexan? Ingen aning. Några få år typ.. Höh. Nejmen det har liksom alltid intresserat mig, jag förstår inte varför jag inte började rita mer oftare och "seriösare" innan.

♥ Jag är ganska nöjd med mina betyg, men klart jag tycker att de skulle kunna förbättras. Om jag bara ansträngde mig och slutade vara så lat kanske jag kunde höjt dom, men i nuläget koncentrerar jag mig på de ämnen jag vet att jag kan få högre i.

♥ Ibland kopieringspapper, ibland "marker-papper" och ibland akvarellpapper. Det beror på vad jag ska rita och vart jag är. I skolan på bildlektionerna blir det ju med pappret där, som är kopieringspapper fast liksom.. inte. Höhö nu ska jag sluta babbla om papper.

♥ Antingen ritar jag som en "ram" runt teckningen (som iochförsig kan vara ganska snyggt, brukar göra det medvetet ibland), eller så ritar jag med min vita "gel-penna" där det kommit utanför.

♥ Som jag skrev, färgade hos frisören så kan tyvärr inte svara på detta.

♥ Jag spelar bas en gång i veckan, samt med bandet varannanvecka. Så, höhö, jag spelar bas.

♥ Jag har inget svar på denna fråga. Förut läste jag Fokis, Paows och Dessies, samt Kissies, men nu läser jag ingen av dom.

♥ Hm.. Turkost, vitt, grått och svart!

♥ Det varierar väldigt mycket. Jag ändrar "idol"/förebild allt för ofta. Just nu är det Emil dock! ♥


♥ Jag kan inte alls mycket om mode, så det skulle bli värsta floppen. Jag håller mig till det ämnet jag kan någorlunda bra, teckning! ♥

Kommentarer
Postat av: ----

Åh. Jag älskar dina kreativa things. Jag lär mig också mkt av dig. Noter 'lär' inte härma apa.

2011-10-17 @ 15:48:42
Postat av: Hanna

fin blogg:)

2011-10-17 @ 19:27:31
URL: http://hannaoelinallerborg.blogg.se/
Postat av: Vendi

Sv: Hihi c: ♥

2011-10-17 @ 20:42:36
URL: http://vendiidenfina.blogg.se/
Postat av: matilda

åh han är ju så hemskt ful.. kan han sjunga?

2011-10-17 @ 22:26:41
URL: http://solskensdoft.blogg.se/
Postat av: AmandaCecilia

En random fråga här.

Funderar på att köpa gelaskinn till min macbook som jag kanske ska få. Funkar skalet bra ? Lixom trillar det av eller ger de fula märken ?

2011-10-18 @ 19:59:00
URL: http://ceciliaamanda.webblogg.se/
Postat av: hanna

tack,allt bra?:)

2011-10-19 @ 17:08:02
URL: http://hannaoelinallerborg.blogg.se/
Postat av: AmandaCecilia

sv: Å vad bra. Funderar starkt på att skaffa det. Fast måste isf få min macbook först (om vi får någon )

2011-10-19 @ 17:49:53
URL: http://ceciliaamanda.webblogg.se/
Postat av: [email protected]

Jag är inte ditt språk så jag hoppas du förstår detta som jag har översatt över internet. JAG ÄLSKAR dina ritningar!! De är fantastiska, jag skulle älska att rita som dig. Vad använder du för att färglägga dem? Färgen är perfekt och jag vill veta hur man gör det också, tack xx

2011-10-27 @ 12:29:06
URL: http://f-u-r-y.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0