♥ London - Dag 1

När vi landat och allting åkte vi taxi till Canterbury, där Matilda bor. Det var jättemysigt där och husen var helt underbart söta.. Kändes som värsta Harry Potter kvarteren!



Efter vi "hämtat" (haha) Matilda gick vi till vårat hotell.

Sen gick vi till "centrum" eller vad man nu säger.. Där alla affärer och allt var iallafall. Där var det också asnice. Lagom mycket folk och ganska många affärer faktiskt.

Hittade denna tröja på H&M, blev kär direkt! Så kallt ute nu ju, vinter snart.. Det var dock varmare i England än i Sverige.

Samma sak med denna t-shirt från Topshop, blev kär direkt..

Vi gick också förbi en piercing"studio", där jag köpte denna. Naaajs!


Asmöwsiga tofflor ♥

Köpte också denna på Topshop som är sååå mycket snyggare på, lovar.

Blev alltså lite shopping i Canterbury. Efter en lång dag åt vi på Pizza Hut och efter det gick vi till hotellet och chillade lite. Måste säga att kanalerna som fanns på hotellet var världens sämsta. Usch för tv:n där.

Kommentarer
Postat av: jessica

supernice!

när vi va i London i somras så funkade knappt tvn.. :s

2011-11-01 @ 15:50:55
URL: http://plumbob.blogg.se/
Postat av: Kira

Gud va spännande! :D Jag var för några år sedan till Nothing Hill i London. Det var så himla mysigt där! :D Men det var asvarmt på hotellet. Och vi åkte så mycket tunnelbana så jag lärde mig nästan hur och vart man skulle ;D Hahaha, men London är en fin stad <3

2011-11-02 @ 17:11:10
URL: http://resh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0