Cassie (melindas wifie) gästbloggar

Hejsan alla små söta på Melindas kära lilla blogg !
Nu sitter jag i Melindas rum och har snott hennes data, medans hon typ...städar ! Vi lyssnar på musik ♥ Och har precis kollat på BeenerKeeKee, humor på hög nivååååe.

Höhöhöh, nej men snart (om typ en timme D:) ska vi dra på årets första dans lektion ! NAAAJS. Håll tummarna för att vi får en awesome låt att dansa till, yo?

Och efter dansen, så ska melinda och en massa andra människor hem till moii och sover där och flummar sönder eller något sådaantdäraba :D

Eftersom detta saknas på Melindaaaaas blogg så tänker jag bjuda på liite egentaagnaaade bilder !


Jajajajaj, det var lite bilder av mig / på mig alla tagna med Melindas kära lilla kamera :)

Vi får väl se om Melinda bloggar ikväll, jag skulle kunna tvinga henne, höhöhöhöhö !
Pusshejdåe
/ Cassiiiiie !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0