Tack ni.

Kände för att göra ett inlägg med bara text för en gångs skull.. Hm. Vill mest tacka er alla, ni som skriver så himla fina kommentarer, ni som berömmer mig, ni som går in på min blogg varje dag men kanske inte kommenterar - tack alla. Jag menar det verkligen. Jag försöker att svara på alla fina kommentarer jag får, men ibland kan jag glömma, haha.

Utan er skulle jag nog inte ha lika mycket lust att skapa mer.. Det är jag ganska säker på.
På senaste tiden har mina unika besökare stigit enormt i antal, och det är jag riktigt glad för. Men det spelar ingen roll hur många det är som tittar, jag skulle gott nöjt mig med fem unika besökare som gillar det jag gör.

Okej, att skriva osammanhängande texter är jag väldigt bra på har jag märkt. Men jag hoppas att ni förstår.
Fortsätt mer än gärna att kommentera, kritisera (konstruktiv tack) och titta in så lovar jag att skärpa mig med vad gäller uppdateringen. Det är ju tyvärr så att man (jag iallafall?) inte kan sätta mig ner och rita någonting "fint" bara för att.. pressen (?) säger att jag ska det. Liksom, enligt mig går det inte att skapa under press, utan man måste vara inspirerad själv och vilja skapa.
Tack fina ni! ♥


Kommentarer
Postat av: Malin

Nej, inte anorexia :( det är mönstret på grodans... skinn eller vad fan det heter................

2011-12-11 @ 17:29:45
URL: http://missdoodle.blogg.se/
Postat av: Jag

inte för att stressa, men skulle inte L.D.R.B komma i fredags?



Ps, din blogg är underbar

2011-12-11 @ 18:17:27
Postat av: Â

Det var faktisk du som fick mig att börja rita ;) Jag började först med att försöka rita av dina, och sedan började jag med mina egna, är dock fortfarande på "faceless" stadiet, men är rätt så nöjd ändå <3

2011-12-11 @ 18:40:01
URL: http://anawkwarda.blogg.se/
Postat av: isabelle kitti

Hej, josefine på aboutjj, är min lillasyster och tänkte bara säga att du gjorde en så jäkla fin bild på henne och julia! har alltid undrat hur jag skulle se ut "tecknad".. tar du emot beställningar oså till bloggar, eller målar du bara av de du känner? kram

2011-12-13 @ 21:34:53
URL: http://kellebasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0