Hemma hos Malin..


bild från Nacka Forum tidigare idag, köpte ett par jeans och en tröja som jag visar senare

Tjaoooow. Är nu hos Malin, inte för att ni bryr er, men! Jag har gjort en ny blogg, som inte är helt klar, meeeeeeeen (Tony Irving) - NÄR den är klar, DÅ SKA JAG BYTA BLOGG! ♥ *hurra rop*
Den nya bloggen kommer vara både på engelska och svenska, eftersom några efterfrågat detta. (försöker vara seriös medan jag skriver konstigt och äter tomtar med Malin. mums)
Den kommer handla om mitt tecknande, samt vilka material jag använder, hur mitt skrivbord ser ut, min inspiration osv osv - ni fattar?

KOMMER DET BLI NAJS ELLER VAD?!?!? HISS/DISS?!

Short translate; I've made a new blog that's only gonna be about my drawings and stuff like that (and ofcourse my shopping toooooooooo :D). It's gonna be in english and in swedish, because a few have asked for it. EXCITED OR WHAT?! P.s. I warn you, I'm not like reaaaaaally good at english. xo

Kommentarer
Postat av: Malin

Hemma hos Malin punkt punkt... låter läskigt ju!

2011-12-01 @ 23:29:44
URL: http://missdoodle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0