Sketch / W.i.p



Kände att det blivit alldeles för mycket iPhone-bilder på senaste tiden så jag tog fram min kamera och fotade lite. Denna håller jag på med just nu. Haha, jag gör alltid mina "tjejer" i samma stil.. Men jag gillar det så jag bryr mig inte direkt om det blir lite enformigt.

Idag har jag förresten varit på besök på Södra Latin's Gymnasium. Det kändes helt rätt. Nu är dock problemet att jag inte har så jättejättehöga betyg och konkurransen för att komma in där är stor. Vi får hålla tummarna på att jag kommer in, eller hur? Har någon av er sökt till Södra Latin? Kanske någon rent utsagt har sökt till Bild och Formgivning på Södra Latin?

Kommentarer
Postat av: Anna

Fin bild!

Lycka till med att komma in där, jag håller mina tummar. :)

Jag går än så länge i 8:an, så det stora valet har inte kommit till mig än...

2012-03-21 @ 12:48:04
URL: http://www.leduwa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0