Fredaaaag.





Gör typ en konstig min här, men jag gillar bilden så den får läggas upp här.





Okej.. Bilden till höger är hemsk, men jag bjuder på den antar jag. Aja. Någon undrade om jag kunde lägga ut mer bilder på mig själv.. Trivs inte framför kameran men w/e. HÄR HAR NI.


Efter en kall dag på Södersved (orkar inte berätta vad det är för någonting..) så blev det lite shopping följt av molnskådning på skolgården med Malin. Efter det blev det en konst-verkstad (=jag och Malin sitter och tecknar med våran bildlärare, men det var chill..), samt lite stjärnskådning på skolgården. Vi tillbringar vår fredagskväll på skolan, how fucked up is that? ♥

Köpte en svart basic t-shirt och en mysig stickad tröja på H&M idag, visar dom imorgon! Just nu är jag så trött att jag håller på att somna framför datorn.. Klockan är snart halv ett.. Hm.. Förstår inte hur jag orkade vara uppe till fem vissa nätter, på sommarlovet då.. Skolan gör en trött helt enkelt. Imorgon har jag lite saker att göra, mindre roliga kanske.. Matte och städa. Fun! Nu säger jag godnatt.

Kommentarer
Postat av: Noura

Hej, jo nu är det så att jag har några frågor här!

1. Vad har du för kamera? Och vad för objektiv använder du?

2. Du redigerar väll dina bilder? I vilket program isåfall?



Kram på dej :)

2011-09-04 @ 19:21:13
URL: http://nuura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0