Svar;

Många har frågat mig vad jag använder för penna när jag ritar den "vita glansen" (haha) så jag tänkte svara i ett inlägg nu. Jag använder en penna som heter GELLY ROLL från.. typ något märke. Heh. Jag köpte den i någon kontorsaffär i stan, så jag vet inte direkt var man kan köpa den.
Hur ska jag förklara hur man använder den då.. Hm.. Om man har tecknat på en yta och vill ha vitt, så ritar man över helt enkelt. Det blir som "en vit yta" på.

Jag rekommenderar verkligen alla som gillar att teckna att köpa en då jag använder den till nästan varje teckning. Den är perfekt till mangaögon, för att göra "glanset".







några teckningar där jag använt "gel pennan" - heh.

Kommentarer
Postat av: Emma

Gelly Roll verkar väldigt bra :D

Den lever upp till namnet iallafall, håren på cybergoth-teckningarna ser ut att vara gjorda av gele w

2011-10-10 @ 15:24:17
Postat av: Anonym

Alltså wow..säger jag bara.Du ritar underbart fint du!<3

2011-10-10 @ 17:41:09
URL: http://pysselkolibrin
Postat av: Julia

Haha okej. Den pennan verkar ju super! :D

2011-10-10 @ 18:58:26
Postat av: BBXX

funkar den på svart ?

2011-10-16 @ 09:55:56
Postat av: Michelle

Jag älskar hur du ritar, skit fint!

2011-10-16 @ 17:02:26
URL: http://drawing.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0