stay with me, lay with me.

Tja! (leker bloggare). Kom hem för ungefär en timme sedan. Äntligen är det fredag, fan vad jag längtat! Ganska chill dag idag, fikat mest. Känns som att jag aldrig kommer kunna äta en muffin ever again. Usch nej, blivit alldeles för mycket bak.. grejer. Aja. Detta blir en väldigt ointressant text märker jag.
Vad har jag haft för mig denna vecka då? Har mest spenderat dagarna i skolan, pluggat samt varit med Malin.
Nu måste jag snart gå mot bussen, ska på bandrep med Linn ♥ Fan, ni får ha en bra fredag nu, NJUT. Själv ska jag försöka skapa någonting. Längesen jag ritade. Ni märker ju hur bra det går med "Dagens" här på bloggen.. Mjo tack jag äger jag vet. Puss.


haha, inte seriös.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Snygg tröjaaaa! Varifrån? (:

2011-11-29 @ 19:56:53
URL: http://hsls.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Vart kommer tröjan ifrån? SKIT SNYGG! :D

2011-12-15 @ 16:28:44
URL: http://randigsko.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0