Visste ni detta om mig?

♥ Jag sitter alltid på vänster sida i bussen.
♥ Jag tar alltid mjölk på samma ställe i matsalen, annars dampar jag.
♥ Jag tror att jag lider av milda tvångstankar, tex att jag måste tänka en sak exakt fyra gånger när jag åker förbi ett ställe.
♥ Ingen av mina kompisar har sett mig utan smink. Skulle aldrig ens tänka mig att gå utanför dörren utan smink.
♥ Jag tar alltid ut mina hörlurar när jag lyssnar på musik, för att jag är rädd att folk ska höra vad jag lyssnar på.
♥ Jag skriver väldigt noggrannt i matteboken, vilket gör att det tar längre tid för mig att skriva.
♥ Det är extremt sällan jag går med på att vara med på bild. Det finns inte alls många foton där jag är med.
♥ Jag har bytt skola för att jag inte trivdes, men bytte senare tillbaka igen. Nu trivs jag.
♥ Vissa dagar vill jag bara sätta mig på ett tåg med min kompis Malin och åka någonstans långt bort.
♥ Jag älskar att åka bil och lyssna på musik samtidigt. Ibland följer jag med till ställen bara för att jag vet att jag får tillfälle att göra detta.
♥ Om jag ska träffa någon jag aldrig träffat förut får jag smått panik på vägen dit. Om det är till Slussen jag ska så brukar jag bli illamående och snurrig precis vid färjorna. Det liksom knyter sig i magen och jag känner mig svimfärdig.
♥ Varje morgon när jag vaknar vill jag bara somna om och aldrig gå upp mer.
♥ Jag går hos en läkare och tar blodprover pga en medicin jag äter (för hyn). Det är väldigt få som vet detta.
♥ Jag älskar natten. Jag älskar att ligga i sängen och titta på Skins hela natten och sen sova tills man vaknar av sig själv.
♥ Jag älskar att träffas hela släkten, även om jag inte visar det.
♥ Jag älskar min farfar, min farmor och min faster. Även om två av de inte finns längre och jag kanske inte visar det. Jag älskar er.

Kommentarer
Postat av: Lewis

Jag har typ visst sett dig utan smink :)

2011-11-23 @ 09:25:33
URL: http://linedansaren.blogg.se/
Postat av: Malin

Let's hoppa på ett tåg och dra från den här skiten! <3

2011-11-23 @ 17:36:02
URL: http://missdoodle.blogg.se/
Postat av: yooh

vissa saker är det samma med mig!<3

2011-11-24 @ 17:44:03
Postat av: jöjs

om det inte finns plats åt vänster står du då

2011-11-24 @ 21:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0