-


Kommentarer
Postat av: Moa

Håller på att dö när jag ser dig måla. Du är så jäkla otrolig.

2011-08-18 @ 10:47:33
Postat av: Malin

Hahaha! Jag hade den låten i huvudet efter jag hade skrivit rubriken! xD

2011-08-18 @ 11:45:01
URL: http://missdoodle.blogg.se/
Postat av: Nelly

Svar: Men jag har köpt jäääääääääättelite tjockare papper, eftersom att när jag hade jättetunt papper så blev det helt knas och kladdade ut sig.

Men jag har liksom inte köpt tjockt, tjockt papper om du förstår vad jag menar! Kraaaam. :D

2011-08-18 @ 16:40:36
URL: http://pellynelly.blogg.se/
Postat av: Josefin

Hej! :D

Jag avgudar dig, du är verkligen bäst på att rita! ;o

Jag började typ rita på grund av dig, haha xD

Men jag undrar en sak, på den här teckningen tex, så får du till det svarta på öronen, alltså, först är det ju streck och sånt, men sen är det bara heeelt svart, hur får du till det? c;

2011-12-02 @ 17:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0