tackar


Svar; Först och främst, tack ♥
* Jag har nog alltid gillat att rita.. Tror jag började rita lite mer allvarligt (nästan varje dag) när jag var runt tolv kanske? Har ingen aning faktiskt.. Hur jag lärde mig att rita.. Jag ritade mycket, nästan varje dag. Jag har aldrig varit på någon kurs eller liknande, självlärd antar jag. Min syster är bildlärare och väldigt konstnärlig så det har hjälpt mig väldigt mycket! Jag började med att bara rita av bilder som jag hittade på internet, men nu har jag slutat med det (:
* Alltså.. Själv är jag inte så bra på att rita huvuden, så jag vet faktiskt inte.. Öva hjälper ju alltid :)
* Oj.. Hur många Promarkers jag har.. Eftersom att de tar slut och man köper nya har jag väl kanske runt 70 kanske? Haha, har inte slängt någon.
* Hur lång tid det brukar ta varierar. Det beror på om jag gillar bilden eller inte.. Om jag gillar den brukar jag oftast ta det lugnt och inte skynda, mycket roligare så.. Men det tar väl runt 1-2 timmar för en bild kanske..
* Det kan jag försöka göra, absolut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0