Another contest?

Funderar på att ha en till tävling snart, där man kan vinna en "Gel Pen" som så många frågar mig om! Får typ samma fråga varannan dag: Vad använder du för vit penna när du gör glans? När jag svarar att det är en Gel Pen så blir alla typ.. wut.. Och jag har fått intrycket av att få hittar de i affärer! Tyvärr vet jag bara ett ställe som säljer dom. Men iallafall. Köpte en extra sådan idag och undrar om ni skulle vara intresserade? Tävlingen skulle isånnafall vara en teckningstävling där ni ritar någonting efter ett tema som jag lägger ut. Låter det intressant? Hur många skulle delta? ♥ Förslag på vad tävlingen kan gå ut på och olika teman? Det skulle vara jättesnällt som ni gav mig ideér!

I'm thinking about having another contest soon, where you can win a "Gel Pen" that so many asks me about! I get the same question alot: What pen do you use for your white "shadow"? When I answer that it's a Gel Pen everyone gets like.. wuuut.. And I've got the impression that a few can find it in stores! Sadly I only know one place where you can buy them. But anyways.. I bought one extra today and I'm just wondering if anyone would be interested? The contest would be a drawingcontest where you draw something from a theme that I decide. Sounds good? How many would participate? ♥ Any suggestions on what the contest could be about and different themes? It would be really nice if you gave me some ideas!

Kommentarer
Postat av: Melvin

Kanske skor?

2012-01-24 @ 20:06:22
Postat av: Julia

det skulle vara väldigt kul med en till tävling. Var tyvärr inte med i förra!

2012-01-24 @ 20:07:53
Postat av: Kira

Skulle absolut vara med! :D Temat har jag ingen aning om vad det skulle kunna vara ;)

2012-01-25 @ 15:42:11
URL: http://resh.blogg.se/
Postat av: Wilma

Skulle vara med! :) Och typ kanske måla av nåt?

2012-01-25 @ 16:09:05
URL: http://limaw.blogg.se/
Postat av: tilde

Jag köpte maassa promarkers för ett tag sedan och är asnöjd :)



köpte gel penna med och dom finns på panduro :D

2012-01-25 @ 16:37:24
Postat av: Anonym

Hellyeah. Gör det. Tänkte vara med i förra tävlingen men blev lack på teckningen eftersom att jag har något fel i hjärnan och måste göra så att alla färger matchar och det hade inte varit en särskilt kul tecking. Fml </3

2012-01-25 @ 16:57:54
Postat av: Thea

jag skulle lätt vara med!Typ rita av någon bild från we heart it eller så vore bra tävling? c:

2012-01-25 @ 19:21:02
URL: http://www.bbreakeven.devote.se
Postat av: Lisa

Jag skulle gärna vara med! c:

2012-01-25 @ 19:21:28
URL: http://uaminifu.blogg.se/
Postat av: Anna

Låter som en jätterolig tävling som jag gärna skulle vilja ställa upp i - om jag har tid, vill säga... :/

2012-01-26 @ 11:58:12
Postat av: Felicia

Det hade vart awesome! Skulle definitivt vara med. :)

2012-01-26 @ 16:48:45
Postat av: Jöjs

jag skulle joina!

2012-01-29 @ 13:24:07
Postat av: Anna

Skulle va fett roligt :)!

Temat skulle kanske kunna vara något inspirerat av djur? eller fjädrar eller kanske hattar :D

2012-03-21 @ 21:42:25
URL: http://importeradfil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0