Saturday ♥



Måste bara lägga ut dessa. Har alltid smågillat One Direction, men dessa är ju underbara. Jag blir helt glad när jag hör dessa! Jag vet att jag är lite efter, men idag var faktiskt första gången jag faktiskt lyssnade på One Thing och jag föll direkt. Musikvideon var så himla go också, jag rös. 5 Seconds of Summer har jag gillat under en längre tid så detta är perfekt. Min musiksmak är så himla blandad så jag dör, haha.
Idag ska jag fixa lite med frågestunds-inlägget, så passa på att fråga era sista frågor NU! Här är länk till inlägget.
Jaha.. Annars då? Det är första dagen på sportlovet och det är så himla skönt. Dock blir det inget slapplov, då jag har massa prov veckorna efter sportlovet. Just idag ska jag dock bara börja med arbetsproverna och städa mitt rum, det behövs. Jag har skjutit upp arbetsproverna i flera veckor nu och tiden börjar ta slut, så det är dags att börja nu.
Vad ska ni göra en lördag som denna? ♥ Hoppas ni mår bra, ni betyder så himla mycket för mig! Utan er skulle jag aldrig bloggat. All lycka till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0