HITTA PÅ NÅGOT EGET.


Sånt här gör mig så jävla förbannad. Ja, jag svär nu. För jag är så jäkla arg. Den här tjejen har ritat av så himla många av mina bilder. Jag har kommenterat och sagt åt henne att sluta, men hon fortsätter. Blir så sur. Är inte denna liiiiiiiiiite lik min teckning? Dör. BLIR SÅ JÄKLA PISSED. Om man ens ska rita av någon ska man fan skriva det och LÄNKA till personen. SÅ JÄKLA LÅGT. Har fan inte lust att blogga nu. Skyll på idioterna som ritar av mig istället. Pft.


Och NEJ. Jag blir inte ett dugg smickrad av detta. Och till er som tycker att jag överdriver: Detta är absolut inte den enda teckningen hon ritat av. Alla teckningar på hennes blogg är kopior av mina och hon har inte ens nämnt min blogg. SKAFFA DIG EN EGEN STIL SÄGER JAG BARA.

Kommentarer
Postat av: Alice

Fifan, vad lågt av henne. Så jävla orespektfullt.

2012-04-13 @ 01:30:22
URL: http://humle.blogg.se/
Postat av: fisk

Faaan vad låågt!! Du har helt rätt att vara förbannad. Men hon ritar inte på långa vägar lika bra som dig, iallafall.



Hoppas hon får sig en riktig tankeställning när hon ser detta inlägg.

2012-04-13 @ 07:38:12
URL: http://drawlife.devote.se
Postat av: Nellie

Usch!!!!!!!!!!! Fyfan vad lågt.



Jag inspireras av dina teckningar. men jag härmar dem inte. Ngn gång har jag kanske gjort det dör att träna, men jag lägger inte upp det ngnstans.

Du var mkt bättre än henne!

2012-04-13 @ 09:42:39
URL: http://nolipop.blogg.se/
Postat av: Lala

Kan du länka hennes blogg?

2012-04-13 @ 10:16:19
Postat av: Clara

Vad heter hennes blogg då? :o

2012-04-13 @ 11:47:32
Postat av: Jonna

Pppfffft, person med probleeeem. Förstår verkligen om du är arg & sur. gr. -.-

2012-04-13 @ 12:37:06
Postat av: Mellis

Jag förstår precis vad du menar. Man blir så sur. Och nej, du överdriver inte.

2012-04-13 @ 12:38:05
URL: http://mellisfika.blogg.se/
Postat av: Juliaaa lol

Hah, du ritar 100% finare än henne <3<3

Länka bloggen? :D

2012-04-13 @ 13:07:34
Postat av: Nennan`

Tycker att det är jävligt fel att rita va en persons bilder! Jag har själv velat ritat av en persons bild med då frågar man väll först och säger vem som har gjort original bilden? :O

Du har stor rätt att bli förbannad! :C

2012-04-13 @ 13:14:55
URL: http://nennan.bloggplatsen.se
Postat av: loui

Dock vet vi vem som är duktigast av er. DU ÄR DET.

2012-04-13 @ 16:05:24
URL: http://glittertrams.blogg.se/
Postat av: Felicia

Känner den där personen IRL. Ja, hon ritar i din stil (det gör jag också, men lägger inte upp bilderna på nätet.). Men hon har farit bort och kan inte ändra det nu. Du postade meddelandet idag. För en timma sedan. Det var inte särskilt snällt av henne att inte länka din blogg.



Vad är det du vill att hon ändrar i sitt ritande? Jag kan förklara för henne om du vill.

2012-04-13 @ 16:22:39
Postat av: anja

Håller helt med dig! Du har rätt att vara förbannad, skulle jag också vara. Helt respektlöst.



Men om man ska vara ärlig, så ritar hon inte så speciellet fint faktiskt... Du ritar låååånga vägar bättre! :)

2012-04-13 @ 16:30:57
URL: http://adaytoremember.bloggplatsen.se
Postat av: Zandra

Kan du länka hennes blogg tack?

2012-04-13 @ 21:53:41
Postat av: Melvin

Vad heter hennes blogg?

2012-04-14 @ 00:27:13
Postat av: Jaha

Du vet att det där bilderna är inte ens lite lika. Ungefär som att gämföra ett äpple och ett päron Varför jag tar den där tjejen i försvar är för att du har faktiskt gjort några toturiols (stavning?).

Aja alla är ju inte likadan. :(

2012-04-14 @ 07:33:14
Postat av: Melina

Ugh.

2012-04-14 @ 13:08:52
URL: http://spaceunicorn.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Förlåt om du tycker att jag gjort fel, det har inte varit min mening. Jag tycker du ritar bra. Jag har inte ritat av dina bilder utan försökt rita eget men med inspiration från dig. Vad är det du tycker jag gjort fel? Är det att jag inte länkat till dig eller att jag ritar för likt dig? Förlåt!:(

2012-04-15 @ 22:06:32
Postat av: A.

Känner exakt samma sak. Det är skillnad på att få "inspiration" och kopiera. Det är grymt tråkigt, det handlar om att hitta sitt eget sätt att teckna på helt enkelt. Om man nu kopierar så ska creds absolut gå till den man fått "inspiration" av isåfall.

2012-04-16 @ 17:28:54
Postat av: Oana

okay. jag håller med alla här mer eller mindre. hon borde länka till din blogg.

men sen om hon vill rita av dina bilder så skulle hon få det. För ingen bild blir lik den andra, eftersom det är hennes, o din är din :)

O hon gör det antagligen för att lära sig. Men som sagt, hon borde ha läst alla inlägg du sagt att du HELST inte vill att man ritar av, men om man gör det att man länkar :)

2012-04-16 @ 17:31:05
URL: http://engymnasieelevsliv.blogg.se/
Postat av: Jenny

åh vad jobbigt!! håller helt och hålet me dig, hon kunde ju iallafall gett credd till dig?? dessutom var ju din med turkost hår mycket snyggare, så fult att hon istället ritade brunt hår med korkskruvar!

2012-04-17 @ 01:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0