köpt idag;


Usch vad trött jag är idag. I flera dagar nu har jag gått och lagt mig waaaay för sent samt pluggat matte halva dagen och kvällen till provet vi hade idag (yey, äntligen avklarat), vilket tar på krafterna lite, speciellt eftersom att jag aldrig brukar plugga så helhjärtat till någonting. Så jag är ganska slut helt enkelt. Trots det åkte jag iväg med Malin och Fern. Ahweelllll... Hittade en gosig kofta eftersom det har blivit så himla kallt ute samt en t-shirt jag gått och suktat efter i några veckor nu.
Nu ska jag nog gosa ner mig framför någon bra film eller liknande och bara vila.

Gud vad jag längtar ifrån kalla, gråa, tråkiga lilla Sverige.

Kommentarer
Postat av: Fizh

Du borde nämna vart du köper dina kläder! Har sett fleeera saker du har köpt som jag tycker är extremt snygga! Så du borde som sagt säga vart du köper dina saker. :)



(Inte för att jag kommer bli värsta wb dig, men om affären har fler sådana kläder kan det ju vara värt att kolla in? ;D)

2011-10-11 @ 19:35:42
Postat av: Moa

Du kan väll skriva var du köper dina kläder? c:

2011-10-13 @ 16:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0