♥ London - Dag 3

Oxford street ♥ Trodde jag skulle hitta massa på Forever21, men allt var jätteweird.. Hittade ett underbart fint korshalsband men jag köpte det inte..


Köpte denna t-shirt och ryggsäck på Urban Outfitters, älskar dom! Har alltid velat ha en sån t-shirt, så jag dog liiite när jag såg den..



Soho (tror det stavas så?), innan musikalen ^^

Köpte Promarkers, som jag redan visat.. ♥


Köpte alla säsonger av Skins för priset av säsong 1 här i Sverige. Livet kan vara rätt underbart ibland. Snart kollat klart dom. Jag ÄLSKAR Skins.
Sen köpte jag Bon Iver's skiva, sweet!


Sen blev det musikal.

Piccadilly Circus.


Köpte mina älskade creepers på Topshop. KÄRLEK! ♥



Kommentarer
Postat av: Linn

Åååååååååååååhhhh!



Ursäkta mig en stund, jag ska bara ta självmord.

2011-11-05 @ 17:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0