ett litet svar..


Svar; Hej! Jo, jag använder pitt artist pen. Oj, vad svårt.. Det kan nog bero på många saker. Här är några tips om du inte vill att finelinern ska smeta;
Låt det svarta torka ca fyra-fem minuter innan du ritar med Promarkers/någon annan marker.
♥ När du färglägger med Promarkers/någon annan marker, se till att inte rita över de svarta strecken. Rita lite innanför linjen så blöder färgen ändå.
♥ Om du av någon anledning måste rita över den svarta linjen med Promarkers/någon annan marker - se till att den torkat ordentligt eller är ganska utsuddad. Om du suddar ut linjen kan du ju bara rita över den igen efter du målat med markers.


Okej, jag suger på att förklara saker, men jag kände att det var lite taskigt att bara ignorera kommentaren. Förlåt för sent svar.

Rätt så gammal bild när jag och Malin tecknade lite tillsammans.. Haha, här använder jag dock inte "pitt artist pen". (visst är det ett fint namn?)

Kommentarer
Postat av: Moa

Åh, tack så välldigt mkt för svar :)

2011-11-17 @ 17:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0