Dagens? Vad tycker ni?

Okej. Fick en liten idé nyss. Jag känner att jag måste börja rita oftare. Därför kanske jag kan rita en ganska enkel teckning varje dag? Alltså, försöka få igång inspirationen genom att rita redan existerande teckningar. Som denna tillexempel. Vad tycker ni? Det blir ju kanske kul för er att se en ny teckning varje dag, samt kul för mig att få igång tecknandet mer! Såklart kommer det komma mer seriösare och mer välarbetade teckningar utifrån detta. VAD TYCKER JUST DU? Då skulle ett sånt här inlägg komma upp varje dag;




BILDEN SOM JAG RITADE AV HITTAR DU HÄR

Kommentarer
Postat av: Moa

Låter grymt kul! :D

2011-11-13 @ 00:12:30
Postat av: Moa

hej igen, xd

Men du, jag har en fråga. Jag har sett på dina videor att du bara målar över det du har målat med pitt artist pen (som jag har för mig du använde...?) men promarkers och att färgen blir bra endå. Men när jag gör det så blir marker färgen helt sabbat. vrf blir det inte så för dig? haha :c

2011-11-13 @ 00:32:32
Postat av: yooh

snygg! det skulle vart grrymt kul!:D

2011-11-13 @ 13:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0