de flesta valde..

att de ville se min skolavslutningsklänning, så här får ni den.
ska be mormor min sy om den, den är på tok för lång!


egentligen hade jag inte planerat att ha på mig något speciellt alls, men när jag såg denna blev jag kär.. jag var bara tvungen att köpa den, och den var inte alls dyr.
ska ha mina svarta kilklackar till som jag införskaffade för tusenlappen, som sorgligt nog bara blivit använda en endaste ynka gång. de är underbara dock!
håret ska jag nog ha utsläppt, kanske har jag hårförlängningarna? vad tycker ni?
usch, jag som inte ens brukade tänka på denna dag som en speciell dag, men nu längtar jag som bara den till nästa tisdag. om exakt en vecka.
har ni bestämt vad ni ska ha på er? vilken frisyr ska jag ha? puss.

Kommentarer
Postat av: Lewis

jag tycker att du ska ha hårförlängning och utsläppt ;) <3

2011-06-07 @ 20:29:41
URL: http://linedansaren.blogg.se/
Postat av: jessy (:

gud va söt ^^



jag ska ha en egensydd klänning som

ser ut som amerikanska flaggan

och mina matchande converse :)



köpte promarkers i London, kommer ett inlägg på bloggen senare i veckan om vart och så, ifall du hade tänkt köpa nya :)



2011-06-07 @ 21:26:54
URL: http://plumbob.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Vilka dumhuven tyckte inte om den?? Den e ju underbar!!

Jag tror att det skulle bli snyggt med löst hår med de nartuliga "vågorna" i håret ;)

2011-06-07 @ 21:48:36
Postat av: Towe

Ja den var ju riktigt söt! :D

2011-06-08 @ 14:55:31
URL: http://happycherry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0