Promarkers:


Svar: Hoppas det här hjälper! ♥



Röda nyanser (bakifrån): Red, Red, Orange, Berry Red

Svarta: Black

Bruna nyanser (bakifrån): Apricot, Terracotta, Cinnamon, Burnt Sienna

Gröna nyanser (bakifrån): Grass, Meadow Green, Meadow Green

Lila nyanser (bakifrån): Lavender, Lavender, Lilac, Aubergine

Blåa nyanser (bakifrån): Cool Aqua, Sky Blue, Cornflower, Cool Aqua

Gråa nyanser (bakifrån): Cool Grey 3, Ice Grey 2

Rosa nyanser (bakifrån): Pastel Pink, Pastel Pink, Rose Pink, Pastel Pink

Hudfärger (bakifrån): Ivory, Blush (den jag använder), Dusky Pink (skugga till huden)

Gula nyanser (bakifrån): Pastel Yellow, Pastel Yellow, Vanilla, Sandstone (alla tre funkar att skugga varandra)

Nu kanske ni undrar varför jag har massa likadana? Promarker's får slut på färg ibland och då måste man köpa nya ^^

Kommentarer
Postat av: Matilda

jag har fler.

2011-01-08 @ 17:51:17
URL: http://matildakjellgren.blogg.se/
Postat av: Mella

Det hjälper! många du har ;]

ska oxå köpa promarker dom verkar ass bra när jag såg din video :]



PS : älskar din blogg ! <3

2011-01-08 @ 23:21:04
Postat av: Anonym

hur många promarkers har du?



ÄLSKAR DIN BLOGG!

2011-01-12 @ 18:38:31
Postat av: Towe igen

Jag är en okunnig tjej om ProMarkers och ritning och sånt.. Vad ritar man på..? Alltså självklart papper, men använder man vanligt papper eller ngt tjockare typ..? ;3



2011-01-16 @ 14:25:25
URL: http://happycherry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0