Hur min dag varit?

Jag vaknade samma tid som vanligt.. intressant i know.
Var i skolan som alltid (suck) och direkt efter åkte jag till basen ^^ Spelar en Mando Diao låt nu, så det är najs ♥
Sen kom jag hem och typ.. var inne på youtube (kan spendera tusentals timmar där), gjorde en läxa och alldeles nyss cyklade jag i en timme ^^ Så nu ska jag precis duscha och sen bara sova. Är sjukt trött, haft sömnproblem de senaste nätterna för att jag är så jävla arg. När jag väl vill något som jag inte kan få blir jag helt.. förstörd.
Imorgon blir det konfirmationsläsning, äntligen får jag träffa Cayenne (saknar dig!) ♥

Hejdåååååå. ♥




det där är min fru! ↑


haha om Ag läser min blogg så... R.I.P Melinda.

Saknar den här natten ♥

Kommentarer
Postat av: ag

asså omg... hur kunde du? DDDx

2011-01-20 @ 17:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0