Then/Now


Jag hittade denna (vänster) teckning idag, den är väl runt ett år gammal skulle jag gissa på. Haha, ville visa er hur mycket man faktiskt utvecklas om man bara övar. Jag tycker att jag blivit bättre iallafall, ni kanske inte ser någon skillnad? Haha. Vad tycker ni, ska jag lägga upp några av mina lite äldre teckningar? Skulle det vara kul att se? Har några inskannade nu som jag kan lägga upp om ni vill.

Found this old (left) drawing today, I think I drew this like one year ago. I just wanted to show you how much you develop just by practicing. I think I'm better now, maybe you don't see any difference? Haha. What do you think, should I upload some of my old drawings? Would that be fun to see? I have a few that I've already scanned, I can put them up if you want.

Kommentarer
Postat av: Julia

ja, jag tycker du ska lägga upp några av dina äldre teckningar :D hihi

2011-12-11 @ 22:26:36
Postat av: Â

Tycker absolut att du ska göra det, tycker den gamla är fin med! Jo en fråga, när du "för in" bilderna i datorn, scannar du, tar du bilder, eller hur göra du? När jag försöker scanna blir det jätte dålig kvalitet, borde det inte vara tvärt om?

2011-12-12 @ 08:10:35
URL: http://anawkwarda.blogg.se/
Postat av: Moa

Det skulle vara jätte jul att se dina gamla teckningar :D

2011-12-12 @ 14:44:32
Postat av: Fråååågan. ;(

Hur scannar man?! Vet inte ens vad en scanner är, finns den i datorn eller? Jätte tacksam för svar!!

2011-12-14 @ 21:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0