Svaren del 1;


♥ Jag ritar bara massa streck helt enkelt. Svårare än så är det faktiskt inte :) Sen färglägger jag oftast bara med en färg, låter det torka, och gör sen streck med samma färg igen.

♥ Jag använder mina väldigt ofta, därför tar de ju såklart slut snabbare. Jag målar ju också över med hudfärgerna ganska många gånger, därför kanske de tar slut efter... hm.. runt tio teckningar kanske? Vild gissning. Jag har ingen aning faktiskt.




♥ Vanligtvis sitter jag en stund på weheartit och kollar runt. Får inspiration och ideér till teckningar direkt! (länkar till min weheartit, så kan ni se exakt vad jag inspireras av)

♥ Det beror ju helt på hur mycket och ofta man ritar. De tar iallafall inte slut jättesnabbt, utan lagom helt enkelt. Klart värt pengarna, enligt mig.

♥ Exakt 2946 :- Det blir dyrt i längden.

♥ 90 stycken.

♥ Ja :) Ibland får jag en idé i huvudet också, men oftast från weheartit och bilderna där.

♥ Jag använder iMovie, det är där jag snabbspolar dom också.

♥ Antar att du menar "riktiga" ögon och inte mangaögon? Kan göra en video där jag visar båda! Håll utkik på bloggen så kommer det upp längre fram.

♥ Ja. De som kommenterar, som har en blogg förstås, går jag in på. Dock är jag riktigt usel på att svara på kommentarer.. Men era ord värmer jättemycket, det ska ni veta.

♥ Många har faktiskt frågat efter detta, så jag ska nog ta och göra en. En video där jag visar hur jag skuggar i ren allmänhet, eftersom många verkar undra :)




♥ Jag och några vänner har ett band, ja :) Vi kör inga egna låtar (än..) men det kommer nog! Jag ska se om vi kan fixa det, det måste ju vara okej för alla i bandet :) Kul att du frågade!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Hejsan! tack för svaren och så! Jo, tänkte bara tipsa om lookbook.nu.

Eftersom att du skriver att du får all inspiration från weheartit, så får du nog väldigt mycket inspiration till kropparna och personer som du ritar.

ÄLSKAR DIN BLOGG!<3

2011-08-27 @ 18:31:10
URL: http://ebbaow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0