Mina Promarkers.





Ska förhoppningsvis göra en beställning idag, sjutton promarkers och en väska. I den beställningen är det bara färger jag aldrig köpt men alltid velat. Så jag hoppas ♥

Jag får dagligen frågan; Vilka pennor använder du?
Börjar bli lite tröttsamt, så jag skriver det nu: PROMARKERS heter dom. Jag rekommenderar dom starkt, resultatet blir så mycket bättre än med vanliga pennor. Du kan köpa dom på Kreatima, Panduro, internet eller någon annanstans. Du får helt enkelt hitta vart dom finns där du bor. Priset varierar, på Kreatima kostar dom trettiofem kronor medan du kan hitta för runt tjugo kronor på internet. Du får bestämma hur mycket du vill lägga på dom helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Nelly

Vilka färger ska man köpa om man vill börja rita med Promarkers? För jag tänkte kanske köpa alla grundfärger, inklusive svart och två nyanser av hudfärgat.



Och min andra fråga är, kan man blanda färgerna utan att själva pennorna "förstörs"?

2011-08-07 @ 10:40:16
URL: http://pellynelly.blogg.se/
Postat av: Alice

Du kanske ska göra en kategori som heter Promarkers eller liknande så kan man gå in där och kolla där du har svarat och skrivit om dina promarkers.

2011-08-07 @ 19:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0