-

Har fått ganska många kommentarer på sistonde, och det verkar typ inte funka för mig att kommentera någons blogg, så jag svarar på några i det här inlägget.



- weheartit, hur jag känner och oftast genom musik..


- tackar!


- scorett


- thx buddie


- ingen aning, några hemsidor typ.


- åh tack tack tack.


- polyvore.com



- åhlens, men det var ju ett tag sen c:


Jag har också fått sjukt mycket positiva kommentarer om mitt tecknande, vilket gör mig asglad.. Jag läser alla och blir jätteglad för alla, men för tillfället kan jag inte svara på de. Fortsätt att göra mig glad så får ni definitivt en gladare Melinda och mer teckningar! ♥

Kommentarer
Postat av: hanna'

sv: ja det blir man :D varsågod!

2011-04-28 @ 15:39:15
URL: http://hhannaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0